flex

flex

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Critical Mess: amikor a tömeg egészséges

2008.04.24. 14:28 | aka: pierre | 2 komment


kamupanoráma: Bringás Massza Budapesten.

Mindig azt gondoltam, hogy hülye aki tudatosan kocsival bemegy a pesti dugóba.
De van hülyébb is: Aki tudatosan megy bringával bringa-dugóba. Ráadásul tudni, hogy évente kétszer van ez...

A legesleghülyébb meg az aki gumikoccan... de az eredmény jó: Két mosoly. Bocs.
Spec ez megtörtént velem. És persze nem volt nő.

Reményeim voltak a vonulással kapcsolatban. Főleg miután részt vettem a békejelen...

Féltem, hogy ez az esemény olyasmi lesz amibe végül nem is akarok részt venni.
Tartottam attól, hogy a proTibet- , antiKormány- , proGreenpeace- , anti/pro?Irak- és a antigonoszmultik-  leghatékonyabb PR szakemberei megjelennek: a tüntetői.

Egy Critical Hijackra számítottam.

Semmi nem volt. Kiderült, hogy valóban bringázni jöttem egy rohadt nagy tömegbe. Gáz.

2 barátommal és az unokahugukkal voltam.
V alakban, mint Nils Holgersonban a vándor libák vagy tyúkok (vagymikezek).
Védtük a pirosbiciklis Vicát. Csak erre kellett koncentrálnunk. Senki ne üsse el.

Végig mentünk és ordibáltunk az alagutban. De jó volt!

Másnap rohadttúl fájt a seggem.




 

A bejegyzés trackback címe:

https://flex.blog.hu/api/trackback/id/tr91440274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bollista 2008.04.24. 16:33:53

Elsőőő! :D

Amúgy nagyon jó ez az összefoglaló. Grat. Csak azt nem értem, hogy akkor most hol is van ebben végülis a flex? :)

aka: pierre 2008.04.24. 18:51:19

:D
first!

hát például a gumikocanás az flex:D
süti beállítások módosítása